top of page
  • IGST

Volontiranje je đir

Najvažnije je i najhitnije životno pitanje - Što radiš za druge?


Naša škola može se pohvaliti akademskim uspjesima, ali njezini učenici ističu se i u raznim izvannastavnim aktivnostima. Jedna od njih je i učenica 3.c razreda Lina Blagaić, dobitnica nagrade za ISTAKNUTOG VOLONTERA godine. Priznanje za izniman volonterski doprinos udruzi Dyxy (županijskoj udruzi za djecu i mlade s teškoćama čitanja, pisanja i učenja) povod je za jedan ne baš uobičajen intervju. Svaki prijatelj iz njenoga 3.c postavio joj je po jedno pitanje i tako smo dobili zanimljiv i, vjerujemo, originalan intervju.




-Što te potaknulo da se kreneš baviti volontiranjem?

Želja da pomognem drugima.


-Koliko vremena tjedno izdvojiš za volontiranje?

Otprilike 4 sata, ovisi o tjednu, iako bih voljela izdvajati više.


-Je li ti teško uskladiti volontiranje sa školom?

Nije. Budući da je volontiranje nešto što volim i želim raditi, nije problem organizirati se.


-Jesi li ikada razmišljala o odustajanju?

Nisam nikad i sigurna sam da ni neću.


-Kako su tvoji roditelji reagirali kada si počela volontirati?

Bili su jako ponosni i sretni što sam sama odlučila volontirati.


-Imaš li brata ili sestru i jesu li oni razmišljali o volontiranju?

Imam starijeg brata koji još pokušava odlučiiti u koju udrugu se učlaniti.


-Podržavaju li te prijatelji i jesi li ih navela da volontiraju s tobom?

Svi me puno podržavaju, čak sam i potakla jednu prijateljicu da se odluči volontirati i to u istoj udruzi kao i ja.


-Postoji li još neka vrsta aktivnosti u okviru volonterske djelatnosti kojom se još nisi bavila, a voljela bi?

Stvarno sam sudjelovala u različitim aktivnosti s raznim udrugama, ali mi se najviše sviđa udruga u kojoj sam sada i naše aktivnosti.


-Jesi li razmišljala o stvaranju vlastite udruge?

Jesam, nadam se da ću dobiti priliku osnovati vlastitu udrugu u budućnosti.


-Što smatraš najvećom koristi volontiranja?

Osjećaj pripadanja i sreću.


-Planiraš li u budućnosti otići volontirati u inozemstvo (neku siromašnu državu), na primjer Afriku?

Ako mi se pruži prilika, naravno da bih. No, mislim da I u Hrvatskoj ima puno onih koji trebaju našu pomoć, tako da bih se radije usredotočila na naše područje.


-Postoji li neko iskustvo u radu s djecom za koje bi rekla da ti je predstavljalo najveću prepreku u volontiranju?

S obzirom da radim većinom s djecom s poteškoćama u pisanju i čitanju, prepreku mi najviše predstavlja matematika koju im je jako teško objasniti.


-Kako bi opisala svoj rad s djecom koja imaju disleksiju i disgrafiju?

Zanimljiv! Najpotrebnije je strpljenje, a ovo ostalo se lako svlada.


-Želiš li se jednog dana baviti nekom drugom vrstom rada s djecom, kao na primjer predavanjem u osnovnim ili srednjim školama?

Razmišljala sam o tome, ali mislim da ipak ne bih baš predavala u školi ili radila kao teta u vrtiću.



-Je li ti se neko dijete s kojim radiš posebno istaklo? Ako da, zašto?

Ima jedna curica s kojom sam radila prvi put kad sam došla u udrugu i skoro svaki put nakon toga. Ona mi je postala kao mlađa sestra.


-Je li te ikada neko dijete tijekom volontiranja naljutilo?

Ne, stvarno nije nikada. Češće se naljutim na sebe jer im ne mogu objasniti kako treba, a ne na njih.

-Planiraš li se baviti volontiranjem u budućnosti, nekim drugim tipom volontiranja?

Planiram se baviti volontiranjem u budućnosti, u to sam sigurna, i voljela bih nastaviti volontirati i pomagati drugima na ovaj način i dalje.


-Jesi li očekivala da ćeš za svoj rad primiti nagradu i kako si se osjećala u tom trenutku?

Nisam imala pojma da sam uopće nominirana za nagradu. Zato sam bila šokirana kada su mi javili da trebam doći primiti ju.

-Koje bi upute dala nekom tvojih godina tko bi se htio upustiti u dobrotvorni rad?

Preporučila bih vam da počnete volontirati što prije, stvarno se nemate čega bojati. Osjećat ćete se puno bolje I, naravno, pomoći ćete nekome samim time što ste tamo.


Post: Blog2 Post
bottom of page