top of page
  • IGST

Mentalno zdravlje: Glazba i sport

Važnu ulogu u očuvanju mentalnoga zdravlja svakako imaju i naši hobiji, kvalitetno provođenje vremena u aktivnostima koje volimo i koje nas opuštaju. Visoko na ljestvici takvih aktivnosti naših učenika su glazba i sport o čemu svjedoče i Petra Bajić i Tomislav Cvitan iz 2.c.



„Glazba je ono kako osjećaji zvuče“

Glazba je sastavni dio moga života, moje svakodnevice. Osim što sviram te pohađam glazbenu školu, slušam glazbu u svako doba dana i noći. Budim se uz nju te uz nju zaspim svaku večer. Prati me tokom cijelog dana. Baš kao što filmovi imaju pozadinsku glazbu, ima i moj život. Imam naviku slušati pjesme koje u tom trenutku odgovaraju mojim osjećajima, vremenu, okolini, situaciji. Osim što ispunjava meni neugodan zvuk tišine, uvijek je tu uz mene te mi uvelike pomaže izraziti emocije koje je ponekad običnim riječima teško opisati. Sviranje, baš kao i slušanje glazbe, u meni izaziva osjećaj zadovoljstva i izrazite sreće. Velika mi je želja jednoga dana profesionalno se baviti glazbom. Radim prema tom cilju te se nadam najboljemu. Bez obzira na bilo što što me čeka u budućnosti, ona će uvijek ostati moj najvjerniji suputnik kroz život.

Petra Bajić, 2.c


In corpore sano

Bavljenje sportom vrlo je važna stavka u našem životu. Mnogi misle da će bavljenje nekim sportom utjecati samo na izgled i fizičke sposobnosti pojedinca, ali nije tako. Da, treniranje nekog sporta dovest će nas u formu i izgledat ćemo bolje i zdravije, no bit ćemo i sretniji, zadovoljniji te psihički zdraviji. Brojna istraživanja mnogih svjetskih zdravstvenih instituta dokazala su da su sreća i zadovoljstvo rezultat kemijskih reakcija u našem tijelu koje su potaknute za čak 40% više kod osobe koja se bavi sportom. Sport nam potiče rast samopouzdanja te samospoznaje što je izrazito bitno, pogotovo u adolescentskoj dobi. Postoji sport za svakoga i svatko bi se trebao baviti nekim sportom jer dugoročno gledano ne možemo pogriješiti ako krenemo trenirati.

Tomislav Cvitan, 2.c
Post: Blog2 Post
bottom of page